predstavljanje radnje "Nova" servis

“NOVA” Servis iz Niša, preduzetnika Zorana Novakovića, osnovan je 27.04.1988. godine kada je radio pod nazivom Tepih servis “OZON”. Ovaj naziv korišćen je do 1991. godine kada je usledila obavezna preregistracija radnji, u tom periodu pun naziv radnje bio je Servis za održavanje podova “NOVA” sa sedištem u Nišu a kasnije „NOVA“ radnja za održavanje podova, čišćenje objekata, kompjuterske aktivnosti i građevinsku delatnost sa skraćenim nazivom „NOVA“ Servis – Niš.

Sam naziv je ukazivao na to čime se radnja bavi, ali precizno objašnjenje je sledeće: danas “NOVA” Servis pored pranja tepiha i ostalih podnih obloga, izvodi radove hoblovanja i lakiranja parketa, glačanja oštećenih mermernih podova do visokog sjaja, pranje i peskarenje fasada, vrši iznajmljivanje lakopokretne brzomontažne skele, pere meblirani nameštaj i mebl u automobilima, a takođe vrši i rentiranje kompjuterskog programa za taxi službe.

Dugogodišnje iskustvo, praćenje literature i korišćenje novih tehnologija, uz rad sa profesionalnom opremom garancija je kvaliteta u koji su se u proteklom periodu uverili mnogi građani Niša i drugi na teritoriji naše zemlje i u okruženju gde je ova radnje izvodila radove.

Posebna pažnja posvećena je obradi oštećenih podova od mermera, teraca i sl. marerijala od prirodniog kamena, gde se temeljnom obradom starom podu vraća sjaj tako da izgleda kao da nikada nije bio u upotrebi. Ovakva obrada se radi u mokrom postupku i nema prašine kao kod klasične obrade a postojeći pod se dovodi do visokog sjaja u kome se enterijer ili eksterijer preslikavaju kao u ogledalu.

     Od 2001.god. radnja je proširila delatnost na pranje i mokro peskarenje fasada sa lakopokretne brzomontažne skele kao i na generalno čišćenje poslovnog prostora.

     Od 2008.god. počinjemo da preuzimamo tepihe i peremo ih u perionici koje nakon pranja sušimo u komori za tepihe. Ovo je još jedan napredak u pružanju usluge pranja tepiha sa isporukom koja je uglavnom za dva do tri dana od momenta pranja.

     Početkom aprila 2014.god. sa uvođenjem centrifuge za ispiranje i ceđenje tepiha, u proces rada, kvalitet pranja tepiha je dostigao svoj vrhunac. Nakon mašinskog trešenja i pranja tepih ide u centrifugu u kojoj se vrši prvo ispiranje do bistre kapi vode a nakon toga i ceđenje tepiha na 1250 o/min. Tepih se iz centrifuge izvlači sa 5-8 % vlage u zavisnosti od vrste materijala i njegove debljine. Tako isceđen tepih se u automatizovanoj komori najčešće osuši za jednu do dve noći i tepisi su spremani za isporuku bez obzira na vremenske uslove i doba godine. Izuzetno ukoliko je potrebno ponavljanje procesa zbog eventualno velikog zaprljanja za isporuku se čeka duže. Korisna dužina centrifuge je 2.80 m1 tako da svi tepisi ili itisoni koji su do te širine mogu da se rade na taj način. U slučaju da je nemoguće da se tepih stavi u centrifugu nakon trešenja i pranja pristupa se ispiranju i isušivanju vakumskom mašinom sa ekstrakovanjem za ispiranje. Tepisi rađeni ovom metodom se takođe suše u komori s tim što je potrebno 2-3 dana za isporuku na kućnu adresu ukoliko nije neophodno da se proces ponovi zbog velikog zaprljanja.

Početkom novembra 2016.god. uvodimo mašinsko trešenje tepiha za sve tepihe širine do 3 m1, koje značajno olakšava rad i poboljšava kvalitet samog pranja. Nakon trešenja se tepisi i dalje usisavaju usisivačem sa tresačem kojim se odstranjuju dlake kućnjih ljubimaca ili kose sa tepiha koji dalje u već utvrđenom postupku idu na šamponiranje, ribanje, ispiranje do bistre kapi vode, ceđenje u centrifugi, sušenje u dehidracionoj komori i pakovanje u najlon kese pa na isporuku u vozilo sa zatvorenim teretnim prostorom tako da vremenski uslovi više nemaju nikakav značaj za odvijanje procesa kompletne usluge od preuzimanja do vraćanja tepiha na kućnu adresu, bilo da napolju sija sunce ili padaju kiša ili sneg i da li je + 44.2 ili -23.7 °C što je raspon temperature za naš grad ikada zabeležen uz napomenu de je neophodno da su putevi očiščeni i prohodni u zimskom periodu.

     Trudimo se da poštujemo vreme korisnika pa je vreme zakazivanja precizno kao i procena dužine rada za naručen posao. Međutim dužina rada nije odlučujuća već je to kvalitet izvršene usluge. Za specifične poslove predlažemo izradu probnog uzorka na osnovu čega budući korisnik može da vidi postupak rada i pruženi kvalitet, na osnovu čega može da donese odluku da li mu je ta usluga potrebna ili ne. Bitno je i pravilno obaveštavanje o tome šta može a šta ne da se sanira od prisutnih oštećenja na podu ili fasadi, što se praktikuje u kontaktu sa zainteresovanima.

     O kvalitetu usluga konačan sud uvek daju korisnici, a u sve ovde navedeno možete se uveriti ukoliko nas pozovete i odlučite da nam ukažete poverenje. Narano da u ovako dugom periodu i radu postoje i zadovoljni i nezadovoljni korisnici ali smo tu da ukoliko se neki propust desio ispravimo grešku a da je to opravdano stavljena primedba od strane korisnika usluge. U svakom slučaju naš cilj je da nema nezadovoljnih i u tom smislu stalno unapređujemo proces pružanja usluge uvodeći najsavremeniju opremu a na korisnicima je da nas angažuju ili ne po njihovoj volji.

Scroll to Top